Coronavirus COVID-19

WIJ HOPEN JE VANAF JUNI TE MOGEN VERWELKOMEN

Op 6 mei heeft het kabinet bekendgemaakt dat bioscopen kunnen toewerken naar een geleidelijke opening vanaf juni. Als het virus onder controle blijft hopen we je dan weer te verwelkomen bij Kinepolis!

Natuurlijk zijn er verschillende maatregelen in de bioscoop om jullie veiligheid, maar ook die van onze medewerkers, te waarborgen. We zullen in de komende weken hierover informeren en hopelijk zien we elkaar vanaf juni snel weer in één van onze bioscopen!

Heb jij tickets voor geannuleerde voorstellingen?
Geen nood, je ticket/voucher is niet verloren. We leggen je hieronder uit wat je moet doen:

Wordt mijn ticket terugbetaald?
 
Heb je online of offline een ticket voor een filmvoorstelling tijdens de periode van onze sluiting gekocht? Of voor speciale voorstellingen en events die afgelopen week zijn geannuleerd? Vul dan het onderstaande contactformulier in om de compensatie in gang te zetten. Je kunt kiezen voor ofwel een bioscoopvoucher (incl. toeslagen) die geldig is t/m 30/09/2020 of een terugbetaling van je filmticket. De terugbetaling van je filmticket(s) zal uitgevoerd worden door het bedrijf Adyen. Je zal daarom Adyen op je afschrift zien staan i.p.v. Kinepolis.

Vul hier het formulier in

Ik kocht/kreeg een Kinepolis filmvoucher/voordeelkaart en die vervalt tijdens de sluitingsperiode. Wat kan ik doen?
 
Alle Kinepolis filmvouchers en Kinepolis voordeelkaarten die vervallen in de periode tussen 15/03/2020 t/m de dag dat we gesloten zijn, blijven automatisch langer geldig. De nieuwe geldigheidsduur zullen we nader bepalen.
Wat gebeurt er met mijn gratis verjaardagsticket als ik tijdens de sluitingsperiode jarig ben?
 
Verjaardagstickets voor verjaardagen vanaf 15/03/2020 t/m de dag dat we gesloten blijven, blijven automatisch langer geldig. De nieuwe geldigheidsduur zullen we nader bepalen.

Heb jij eerder al een aanvraag ingestuurd voor een terugbetaling voor jouw filmtickets maar nog geen reactie ontvangen?

Wij zijn hard aan het werk om je zo snel mogelijk hierover te informeren. Gezien de enorme drukte willen we je vragen nog heel even geduld te hebben.

Wat gebeurt er met mijn Kinepolis abonnement/KineCard?

Iedereen met een KineCard* hoeft geen abonnementskosten te betalen over de periode dat onze bioscopen gesloten zijn. Al onze KineCard-houders zijn hier per e-mail over geïnformeerd. Geen e-mail ontvangen? Controleer even je ongewenste e-mail).

*Onder KineCard verstaan wij de Flex-card, MSA-card, Platinum pas, Arcapas en Arcapas No Limits

Zoek jij wat afleiding?

Wij hebben speciaal voor jou wat bezigheidstherapie! Doe mee met onze KineQuiz en test je filmkennis, speel mee met memory, maak een puzzel of download speciaal voor de kinderen film-doeplaten! We zullen wekelijks de pagina aanvullen met nieuwe quizzen, spelletjes en tips zodat jij wat sneller door de quarantaine periode heen komt!

Bezigheidstherapie