Wordt mijn ticket terugbetaald?

Faq main >> covid-19 >> Current page

Heb je online of offline een ticket voor een filmvoorstelling tijdens de periode van onze sluiting gekocht? Of voor speciale voorstellingen en events die afgelopen week zijn geannuleerd? Vul dan het dit  contactformulier in om de compensatie in gang te zetten. Je kunt kiezen voor ofwel een bioscoopvoucher (inc. toeslagen) die geldig is t/m 31/07/2020 of een terugbetaling van je filmticket.
 

Voorwaarden

  • We doen ons uiterste best om aanvragen binnen maximaal 14 werkdagen te behandelen. Je ontvangt een e-mail zodra jouw aanvraag is verwerkt.
  • Wanneer je jouw tickets online hebt gekocht en je kiest voor de compensatie met filmvouchers, dan worden deze vouchers gestuurd naar het e-mailadres waarmee je de oorspronkelijke ticket(s) had gekocht.
  • Als je meerdere tickets hebt gekocht voor dezelfde voorstelling, dan hoef je alsnog maar één keer de ticketcode in te voeren. Wij kunnen in ons systeem direct zien hoeveel tickets je tegelijk hebt gekocht. Alle tickets worden dan automatisch meegenomen.
  • In het geval dat Kinepolis geen geldig verzoek via dit formulier van jou ontvangt voor 30 april 2020, dan wordt jouw online gekochte ticket automatisch omgezet in een filmvoucher die geldig zal zijn t/m 31 juli 2020.
  • Na 30 april accepteren we geen verzoeken meer.