Tickets

Heb je ticket(s) voor een geannuleerde voorstelling gekocht aan de kassa van jouw Kinepolis bioscoop? Dan kun je onderstaand formulier invullen voor een terugbetaling. Dit formulier kun je ook gebruiken wanneer je online je ticket(s) hebt gekocht, waarbij je (gedeeltelijk) hebt betaald met een Nationale Bioscoopbon.

Voorwaarden

  • We doen ons uiterste best om aanvragen binnen maximaal 14 werkdagen te behandelen. Je ontvangt een e-mail zodra je aanvraag is verwerkt.
  • De terugbetaling wordt uitgevoerd door Adyen. Je zal daarom Adyen op je afschrift zien staan i.p.v. Kinepolis.
  • Onderstaand formulier is uitsluitend bedoeld voor offline tickets (tickets die aan de kassa in de bioscoop of de automatische ticketmachines zijn gekocht) en voor tickets die online zijn gekocht, waarbij er tijdens de betaling gebruik is gemaakt van een Nationale Bioscoopbon of een voucher.
  • Indien je (deels) betaald hebt met een Nationale Bioscoopbon en kiest voor een terugbetaling, zal het volledige aankoopbedrag (incl. de waarde van de Nationale Bioscoopbon) worden teruggestort op het door jou opgegeven rekeningnummer.
  • Je kunt een verzoek indienen tot en met 14 januari 2022. Na 14 januari worden er geen aanvragen meer in behandeling genomen. Dit geldt ook voor ongeldige (lees: onvolledige) verzoeken.
omruilen voor een voucher
een terugbetaling*







Dit IBAN-nummer wordt gebruikt voor de terugbetaling indien je verzoek is goedgekeurd.
Je IBAN nummer start met NL, gevolgd door 16 cijfers en is te vinden op je bankkaart.