Onze bioscopen tijdelijk gesloten

Op last van de overheid zijn helaas al onze bioscopen van 19 december 2021 tot en met in ieder geval 25 januari 2022 gesloten. We proberen onze bezoekers zo goed mogelijk te informeren, houd voor updates deze pagina in de gaten.

Bekijk hieronder alvast de meestgestelde vragen.

Ik heb online tickets gekocht voor een voorstelling die omwille van de nieuwe maatregelen niet door kan gaan. Wat gebeurt daarmee?
Al onze bezoekers die een ticket hebben voor een voorstelling in de periode dat de bioscopen gesloten zijn, worden automatisch terugbetaald. Hier hoef je niets voor te doen. Je ontvangt van ons de komende dagen een e-mail met informatie.

Ik heb online tickets gekocht voor een voorstelling die omwille van de nieuwe maatregelen niet door kan gaan en daarbij (deels) betaald met een Nationale Bioscoopbon. Wat gebeurt daarmee?
Indien je (deels) betaald hebt met een Nationale Bioscoopbon, vragen we je om voor 15 januari dit formulier in te vullen. Het volledige aankoopbedrag (incl. de waarde van de Nationale Bioscoopbon) zal dan worden teruggestort op het door jou opgegeven rekeningnummer.

Ik heb online tickets gekocht voor een voorstelling die omwille van de nieuwe maatregelen niet door kan gaan en daarbij betaald met een voucher (van bijvoorbeeld Social Deal of ING). Wat gebeurt daarmee?
Indien je betaald hebt met een voucher, krijg je automatisch een e-mail met daarin een nieuwe voucher. Hier hoef je niets voor te doen. Deze voucher is geldig tot en met 18 december 2022.

Ik heb aan de kassa (offline) tickets gekocht voor een voorstelling die omwille van de nieuwe maatregelen niet door kan gaan. Wat gebeurt daarmee?
Aangezien je aan de kassa je ticket(s) hebt gekocht, hebben we geen gegevens van je en kunnen we je niet automatisch terugbetalen. We vragen je daarom om voor 15 januari dit formulier in te vullen, zodat we zo snel mogelijk aan de slag kunnen met je terugbetaling.

Formulier invullen

Ik ben jarig in de periode dat de bioscopen gesloten zijn! Wat gebeurt er met mijn verjaardagsticket?
Als je jarig bent in de sluitingsperiode én je in aanmerking komt voor een verjaardagsticket, zul je deze (uiteraard) alsnog ontvangen. Zodra onze bioscopen weer open mogen, zullen we je hierover informeren.

Ik maak gebruik van de KineCard, wat gebeurt er met mijn abonnementskosten?
Alle KineCards zijn tijdelijk gepauzeerd. Binnenkort zullen we je per e-mail verder informeren.

Ik heb een voucher, wat gebeurt daarmee?
Kinepolis (film)vouchers die in het verleden zijn verlengd tot 31 januari 2022 blijven geldig tot 31 maart 2022. Vouchers die zijn uitgegeven na 5 juni 2021 zijn één (1) jaar geldig.

Indien je nog vragen hebt, neem dan contact met ons op via het contactformulier (klik hier).