FAQ: KineCard - Abonnementen
- Wat moet ik doen als mijn KineCard kwijt/gestolen/beschadigd is?
- Is er een minimale leeftijd voor de KineCard?
- Kan ik voor bepaalde terugkerende evenementen ook een abonnement aankopen?
- Kan ik meer dan 1x naar dezelfde film met de KineCard?
- Is de KineCard ook geldig bij Events?
- Is de KineCard iedere dag geldig?
- Hoe kan ik mijn KineCard gegevens wijzigen?
- Is de KineCard geldig voor alle films?
- Hoe kan ik mijn KineCard opzeggen?
- In welke bioscopen is de KineCard geldig?
- Hoe kan ik een achterstallige KineCard betaling voldoen?
- Wat moet ik meenemen bij het ophalen van de KineCard?
- Wanneer vindt de automatische afschrijving van de KineCard plaats?
- Waar kan ik de KineCard ophalen?
- Moet ik mijn KineCard altijd meenemen?
- Wat is de KineCard?
- Wanneer kan ik mijn bestelde tickets met de KineCard ophalen?
- Waarom moet ik bij het ophalen van mijn KineCard de eerstvolgende maand vooruit betalen?
- Is het mogelijk om (online) tickets voor anderen mee te bestellen met de KineCard?
- Wat is de minimale abonnementsperiode van de KineCard?
- Hoeveel tickets kan ik maximaal bestellen met mijn KineCard?
- Hoe kan ik een KineCard aanvragen?
- Hoe kan ik online tickets bestellen met mijn KineCard?
Top FAQ lijst
- Wat zijn de voordelen van de Movie Club Card?
- Wat zijn de voordelen van een My Kinepolis account?
- Wat betekenen de Kijkwijzeradviezen AL, 6, 9, 12, 14, 16 en 18?
- Wat is Laser ULTRA?
- Ik heb een My Kinepolis account. Hoe kan ik het e-mailadres of wachtwoord van mijn account aanpassen?
- Wat kan ik doen als mijn Kinepolis app vastloopt?