FAQ: Bioscoopinformatie - Bioscoopervaring
- Kan ik in de bioscoop met contant geld betalen?
- Welke faciliteiten biedt Kinepolis voor bezoekers met een auditieve of visuele beperking?
- Wat moet ik doen als er een probleem is in de zaal?
- Soms vind ik het te koud of te warm in de filmzaal. Wat kan ik dan doen?
- Ik ben naar een Kinepolis bioscoop geweest en wil graag feedback geven over mijn bezoek. Hoe kan ik dat het best doen?
- Kan ik zelf mijn stoelen kiezen in de zaal?
- Hoe is de zaalindeling in mijn Kinepolis bioscoop?
- Wat is het pauzebeleid bij Kinepolis?
- Wat zijn de huisregels van Kinepolis?
- Welke zalen zijn geschikt voor rolstoelgebruikers?
- Hoe vaak worden de Kinepolis zalen schoongemaakt?
Top FAQ lijst
- Wat zijn de voordelen van de Movie Club Card?
- Wat zijn de voordelen van een My Kinepolis account?
- Wat betekenen de Kijkwijzeradviezen AL, 6, 9, 12, 14, 16 en 18?
- Wat is Laser ULTRA?
- Ik heb een My Kinepolis account. Hoe kan ik het e-mailadres of wachtwoord van mijn account aanpassen?
- Wat kan ik doen als mijn Kinepolis app vastloopt?