Ik krijg een foutmelding tijdens mijn online aankoop
We zijn inmiddels op de hoogte van het probleem dat een foutmelding kan ontstaan tijdens een online aankoopproces We zijn druk doende dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Het probleem ontstaat meestal doordat stoelen (automatisch of handmatig) worden toegewezen zonder te voldoen aan de corona-regels van anderhalve meter (= minimaal 2 stoelen tussen aankopen) en een maximum van 2 stoelen naast elkaar. In de meeste gevallen is dit zelf op te lossen door de stoelkeuze goed te bekijken of aan deze regels wordt voldaan en eventueel handmatig een of meerdere stoelen te verplaatsen. We hopen dit euvel zo spoedig mogelijk te hebben verholpen.
Top FAQ lijst
- Wat zijn de voordelen van de Movie Club Card?
- Wat zijn de voordelen van een My Kinepolis account?
- Wat betekenen de Kijkwijzeradviezen AL, 6, 9, 12, 14, 16 en 18?
- Wat is Laser ULTRA?
- Ik heb een My Kinepolis account. Hoe kan ik het e-mailadres of wachtwoord van mijn account aanpassen?
- Wat kan ik doen als mijn Kinepolis app vastloopt?