Waar en hoe kan ik mijn gegevens verwijderen?
Als je een My Kinepolis account hebt, kan je vanuit dat account (je moet ingelogd zijn) je gegevens (geheel of gedeeltelijk) verwijderen.
Let op: als je een product van Kinepolis hebt dat een contract impliceert, zal je je gegevens niet kunnen verwijderen zonder eerst dat contract te beëindigen.
Zie daarvoor de voorwaarden van het betreffende product:
- Movie Club: Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?
https://kinepolis.nl/faq-page/movie-club-lidmaatschap/hoe-kan-ik-mijn-lidmaatschap-opzeggen-0/ - KineCard: Hoe kan ik mijn KineCard opzeggen?
https://kinepolis.nl/faq-page/abonnementen/hoe-kan-ik-mijn-kinecard-opzeggen/
Heb je geen My Kinepolis account, dan kan je je e-mailadres invullen in een online formulier via https://kinepolis.nl/mijn-rechten-uitoefenen. Er wordt dan een e-mail gestuurd naar dat adres met daarin een link naar alle gegevens die voor dat e-mailadres bij Kinepolis bekend zijn. Vanuit die pagina zal je je gegevens dan (geheel of gedeeltelijk) kunnen verwijderen.
Juridische bepalingen verplichten Kinepolis bepaalde gegevens, zoals transactiegegevens, te bewaren. Houd er rekening mee dat dergelijke verplichtingen primeren op het recht op vergetelheid. Daarom houden wij dergelijke gegevens zo lang als nodig bij om te voldoen aan die wettelijke verplichtingen en verwijderen ze zodra dat toegelaten is door het verstrijken van de verplichte bewaringstermijn.
Top FAQ lijst
- Wat zijn de voordelen van de Movie Club Card?
- Wat zijn de voordelen van een My Kinepolis account?
- Wat betekenen de Kijkwijzeradviezen AL, 6, 9, 12, 14, 16 en 18?
- Wat is Laser ULTRA?
- Ik heb een My Kinepolis account. Hoe kan ik het e-mailadres of wachtwoord van mijn account aanpassen?
- Wat kan ik doen als mijn Kinepolis app vastloopt?