Ik ben naar een Kinepolis bioscoop geweest en wil graag feedback geven over mijn bezoek. Hoe kan ik dat het best doen?
Als je je ticket online hebt gekocht, ontvang je de dag na je filmbezoek een e-mail met een aantal vragen over je bezoek. Door deze korte enquête in te vullen help je ons om onze service te verbeteren. Kocht je je ticket in de bioscoop, aan de kassa of bij een automatische ticket machine (ATM), dan kan je voor dezelfde vragenlijst terecht op https://kinepolis.nl/mijnbezoek.
Top FAQ lijst
- Wat zijn de voordelen van de Movie Club Card?
- Wat zijn de voordelen van een My Kinepolis account?
- Wat betekenen de Kijkwijzeradviezen AL, 6, 9, 12, 14, 16 en 18?
- Wat is Laser ULTRA?
- Ik heb een My Kinepolis account. Hoe kan ik het e-mailadres of wachtwoord van mijn account aanpassen?
- Wat kan ik doen als mijn Kinepolis app vastloopt?