FAQ: Tickets en tarieven - Online/mobiele ticketaankoop en Passbook
- Als ik online mijn tickets gekocht heb, moet ik dan mijn tickets printen om naar de zaal te kunnen?
- Ik heb tickets voor een andere film ontvangen, hoe kan dat?
- Moet ik transactiekosten betalen?
- Ik betaalde mijn ticket met de Nationale Bioscoopbon, maar er deed zich een fout voor. Wat moet ik nu doen?
- Hoe kan ik online tickets kopen?
- Ik kan geen gebruik maken van mijn gekochte ticket, en de voorstelling is nog niet begonnen. Wat moet ik nu doen?
- Ik heb een ticket gekocht voor een evenement. Ik heb daarbij een fout gemaakt / ik kan de voorstelling niet bijwonen. Wat moet ik nu doen?
- Op mijn bevestigingsmail (online ticket) staat niet voor alle bestelde tickets een rij- en stoelnummer aangegeven.
- Wat kan ik doen als mijn online aankoop is mislukt en ik toch heb betaald?
- Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail met ticket(s) heb ontvangen na een online aankoop?
- Hoe kan ik tickets reserveren?
- Hoe kan ik online mijn tickets betalen?
- Kan ik met elke telefoon online tickets bestellen?
- Ik heb een fout gemaakt bij de online aankoop van mijn tickets (verkeerde datum, bioscoop of voorstelling), maar de voorstelling is al begonnen of voorbij. Wat moet ik nu doen?
Top FAQ lijst
- Wat zijn de voordelen van de Movie Club Card?
- Wat zijn de voordelen van een My Kinepolis account?
- Wat betekenen de Kijkwijzeradviezen AL, 6, 9, 12, 14, 16 en 18?
- Wat is Laser ULTRA?
- Ik heb een My Kinepolis account. Hoe kan ik het e-mailadres of wachtwoord van mijn account aanpassen?
- Wat kan ik doen als mijn Kinepolis app vastloopt?