Ik betaalde mijn ticket met de Nationale Bioscoopbon, maar er deed zich een fout voor. Wat moet ik nu doen?
Indien een aankoop met de Nationale Bioscoopbon niet gelukt is, komt het tegoed binnen 24 uur automatisch terug op de kaart en kun je deze opnieuw gebruiken. Je kunt het saldo van je Nationale Bioscoopbon checken via http://www.bioscoopbon.nl/pages/25/Saldocheck.html. Indien het tegoed na de 24 uur nog niet terug op de kaart staat, neem dan contact met ons op via tickets.nl@kinepolis.com.
Top FAQ lijst
- Wat zijn de voordelen van de Movie Club Card?
- Wat zijn de voordelen van een My Kinepolis account?
- Wat betekenen de Kijkwijzeradviezen AL, 6, 9, 12, 14, 16 en 18?
- Wat is Laser ULTRA?
- Ik heb een My Kinepolis account. Hoe kan ik het e-mailadres of wachtwoord van mijn account aanpassen?
- Wat kan ik doen als mijn Kinepolis app vastloopt?