Wat moet ik doen als er een probleem is in de zaal?
Kinepolis wil altijd de ultieme filmbeleving bieden. Elk ongemak van technische aard of problemen in de zaal kan je melden aan een van de medewerkers in de bioscoop of via sms. Onze projectiemedewerkers of servicemedewerkers zullen ongemerkt en subtiel de zaal controleren en de nodige actie ondernemen.
Hoe meld je problemen?
Stuur een sms naar 4004 met:
- De locatiecode (zie alle locatiecodes hier).
- Het zaalnummer waarin je zit.
- Een korte uitleg van de reden van overlast.
Voorbeeld: SPIJ Zaal 5 Mobiel bellen
Het is makkelijk en discreet. Zo zorgen we samen voor een fijne filmervaring!
Top FAQ lijst
- Wat zijn de voordelen van de Movie Club Card?
- Wat zijn de voordelen van een My Kinepolis account?
- Wat betekenen de Kijkwijzeradviezen AL, 6, 9, 12, 14, 16 en 18?
- Wat is Laser ULTRA?
- Ik heb een My Kinepolis account. Hoe kan ik het e-mailadres of wachtwoord van mijn account aanpassen?
- Wat kan ik doen als mijn Kinepolis app vastloopt?