Wat kan ik doen als mijn online aankoop is mislukt en ik toch heb betaald?
Je ontvangt in de meeste gevallen een automatische e-mail indien de aankoop is mislukt. Als je hebt betaald en de aankoop is mislukt of je hebt bij een online aankoop na 45 minuten nog geen automatische e-mail ontvangen, dan kun je dit via een Contactformulier aan ons doorgeven. Vermeld in het formulier de volgende gegevens over de aankoop: • E-mailadres • IBAN rekeningnummer
• Betaalmiddel: iDeal of creditcard
• Bijvoegen: printscreen bankafschrift met de betreffende transactie en bovengenoemde informatie Je e-mail wordt binnen 7 dagen in behandeling genomen. Je ontvangt een mail zodra opdracht is gegeven om het onterecht betaalde bedrag terug te storten op het rekeningnummer waar vanaf betaald is. Het is niet mogelijk om deze betaling op een ander rekeningnummer terug te storten.
Top FAQ lijst
- Wat zijn de voordelen van de Movie Club Card?
- Wat zijn de voordelen van een My Kinepolis account?
- Wat betekenen de Kijkwijzeradviezen AL, 6, 9, 12, 14, 16 en 18?
- Wat is Laser ULTRA?
- Ik heb een My Kinepolis account. Hoe kan ik het e-mailadres of wachtwoord van mijn account aanpassen?
- Wat kan ik doen als mijn Kinepolis app vastloopt?