Ik heb een fout gemaakt bij de online aankoop van mijn tickets (verkeerde datum, bioscoop of voorstelling), maar de voorstelling is al begonnen of voorbij. Wat moet ik nu doen?
Als de voorstelling waarvoor je tickets gekocht had, reeds gestart of al voorbij is, kunnen wij je jammer genoeg geen compensatie of terugbetaling geven. De bestelling werd immers geplaatst en de stoel(en) voor jou gereserveerd. Veel betrokken organisaties (zoals filmdistributeurs en overheidsdiensten) worden op basis van het aantal aangekochte tickets (waaronder jouw tickets) vergoed. Ook voor Kinepolis zijn de kosten van niet-ingenomen stoelen helaas niet terugvorderbaar. Zoals ook opgenomen in de algemene voorwaarden, kunnen tickets daarom onmogelijk geannuleerd noch ingewisseld worden na de start van de voorstelling.
Top FAQ lijst
- Wat zijn de voordelen van de Movie Club Card?
- Wat zijn de voordelen van een My Kinepolis account?
- Wat betekenen de Kijkwijzeradviezen AL, 6, 9, 12, 14, 16 en 18?
- Wat is Laser ULTRA?
- Ik heb een My Kinepolis account. Hoe kan ik het e-mailadres of wachtwoord van mijn account aanpassen?
- Wat kan ik doen als mijn Kinepolis app vastloopt?