Ik kan geen gebruik maken van mijn gekochte ticket, en de voorstelling is nog niet begonnen. Wat moet ik nu doen?
Omdat jouw aankoop reeds door onze systemen geboekt is en de betaling al geïnd werd, kan de bestelling niet via e-mail of telefoon geannuleerd of omgeruild worden (zie ook onze algemene verkoopvoorwaarden).
Als de filmvertoning nog niet gestart is, kan je jouw ticket(s) wel omruilen aan de kassa van de betreffende Kinepolis-bioscoop.
Opgelet: het omruilen gebeurt alleen ter plaatse (in de Kinepolis-bioscoop waar je de tickets voor kocht) en voorafgaand aan de film, en alleen op vertoning van je bevestigingsmail of ticket. Zorg er dus voor dat je deze bij je hebt.
Top FAQ lijst
- Wat zijn de voordelen van de Movie Club Card?
- Wat zijn de voordelen van een My Kinepolis account?
- Wat betekenen de Kijkwijzeradviezen AL, 6, 9, 12, 14, 16 en 18?
- Wat is Laser ULTRA?
- Ik heb een My Kinepolis account. Hoe kan ik het e-mailadres of wachtwoord van mijn account aanpassen?
- Wat kan ik doen als mijn Kinepolis app vastloopt?