Op mijn bevestigingsmail (online ticket) staat niet voor alle bestelde tickets een rij- en stoelnummer aangegeven.
Wegens een update van ons online ticketingsysteem, kan het zijn dat je tijdelijk niet voor alle tickets een rij- en stoelnummer terugvindt. Het correcte aantal tickets en de gekozen stoelen zijn echter wel voor jou vastgelegd. Onder de opsomming van rij- en stoelnummers vind je in ieder geval de samenvatting van het aantal bestelde tickets en de totaalprijs. Door je barcode te scannen bij de automatische ticketmachines (ATM), bemande kassa of bij de ticketcontrole van je Kinepolis bioscoop, ontvang je daar het correcte aantal tickets met de juiste stoel- en rijnummers (van de plekken die je hebt besteld Onze excuses voor het ongemak, we proberen dit zo snel mogelijk op te lossen.
Top FAQ lijst
- Wat zijn de voordelen van de Movie Club Card?
- Wat zijn de voordelen van een My Kinepolis account?
- Wat betekenen de Kijkwijzeradviezen AL, 6, 9, 12, 14, 16 en 18?
- Wat is Laser ULTRA?
- Ik heb een My Kinepolis account. Hoe kan ik het e-mailadres of wachtwoord van mijn account aanpassen?
- Wat kan ik doen als mijn Kinepolis app vastloopt?